2015. március 24., kedd

Lefotózták a Hampton Court "Szürke Hölgy"-ét?

Két tizenéves lány bőszen fotózott telefonjával az angliai Hampton Court kastélyban, ám az egyik kép láttán meghűlt bennük a vér. Szellem vagy csak optikai csalódás?

A 12 éves Holly Hampsheir unokatestvérét, Brook McGee-t szerette volna lefotózni az angliai kastélyban az iPhone-jával, de amikor visszanézték a képet, a háttérben egy titokzatos nőalakot fedeztek fel. A két tinédzser úgy vél, hogy a hölgy nem más, mint a híres Szürke Hölgy, azaz az 1562-ben himlőben meghalt Sybil Penn szelleme.

- Teljesen kiborultam. Nem láttam semmit, amikor fotóztam. Azt mondják, hogy amikor szellem van egy szobában, akkor hideg lesz. De én nem éreztem. Azóta alig tudunk aludni - mondta miss McGee a The Sun-nak.

Hampsheir édesanyja sem igazán találja a szavakat a történtekre.

- Senki más nem volt abban a helyiségben, és a képen az alak még a kötelek között is átrepült. Ott pedig már elvileg be kellett volna kapcsolnia a riasztónak. - mondta a nő.

Daily Mail

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése